Підійшов до свого завершення внутрішній конкурс «Живи як Живчик», присвячений до 21-го Дня народження торгової марки. 21 рік тому, Олександр В’ячеславович Слободян створив унікальний для ринку України напій, збагачений корисними мікроелементами та вітамінами C і E, що сприяють зміцненню імунітету, підвищенню працездатності та покращенню настрою. 21 рік тому, здійснено перший налив найулюбленішого напою українців – «Живчик», що спричинив справжню смакову сенсацію, й одразу завоював серця споживачів. Сьогодні «Живчик» є найулюбленішим напоєм дорослих та дітей!

 Jroslav

Наразі «Живчик» є найуспішнішим національним брендом безалкогольних напоїв на ринку України.

Протягом місяця, колеги висловлювали свої привітання бренду шляхом створення унікальних світлин та колажів із улюбленими смаками «Живчик», що надсилались на електронну пошту відділу корпоративних комунікацій, або розміщувались на внутрішній корпоративній сторінці компанії «Оболонь» у фейсбук.

Загалом у конкурсі взяло участь понад півсотні наших колег із різних підрозділів корпорації й зафі-ксовано понад 100 унікальних світлин. Гаслом конкурсу став слоган: «Живи як Живчик», що повністю відповідає піднесеному настрою, завзятістю та драйву з яким проходив конкурс.

Шалений успіх ТМ «Живчик» зумовлений тим, що продукт створений з любов’ю до справи та вірою у свої сили.

Щиро вітаємо конкурсанта Дульську Юлію та її сина  Ярослава  з перемогою у конкурсі!

Бажаємо творчої наснаги і нових перемог!!

Контакти

 Офіційний сайт:

https://okhtyrka.beer/

 

Відділ продажу

Телефон: 050-307-11-61

 Відділ постачання

Телефон: 067-542-84-64

 

Приймальня

Телефон:  050-407-27-71